lördag 1 december 2012

Vill berätta om en händelse för ett tag sedan som hänger ihop med att jag vet att vi som människor blir påverkade av influenser eller frekvenser.

Jag har sökt många olika vägar bland annat healing som jag skrivit om tidigare och de tre olika jag gått utbildning i.

Det båda första Reiki och Vit Tids healing hade båda initieringar som gjordes för att jag skulle öppnas för deras frekvens sas det och kunna jobba som en kanal för just deras frekvens.

När jag sedan upptäckte att jag gjorde mycket mera än det jag gått utbildning i och fortsatte med Änglahealingen så fick jag hjälp att ta bort initieringarna och sa tydligt nej till att bara vara enbart i deras frekvens.

Inget ont om någon av healingformerna på något sätt, de är en del av helheten de med men jag vill inte begränsa mig till några frekvenser bara.
Ungefär som att jag bara får prata om och resa till 3-4 länder över hela jordklotet när det finns så många mera att välja på.
Det är lite så dom jobbar, dom säjer att dom öppnar oss när dom egentligen stänger oss till deras frekvenser bara, istället för att vi kan vara i hela vårt spektra av alla frekvenser som vi människor bär.

Jag minns att jag hade lite bekymmer ett tag med att de gick ner och ville ta över igen ett tag efter att jag avsagt mig deras frekvenser.

Jag har en vän som gått Reiki utbildning nu och är glad för det och jag är glad för vännens skull.
Vi har inte pratat efter hon gått utbildningarna förrän härom veckan

Under samtalet började jag bli dåsig, må illa, få sprängande huvudvärk ( vilket jag aldrig har annars ),det kändes som en hård vass frekvens som slog mot mig. Jag kunde nästan se deras vassa ljusa ljus. De slog in i huvudet på mig.

Jag känner det även nu när jag skriver och jag ber dem backa nu direkt.
Jag respekterar er och då får ni respektera mig.
Trycket släpper men jag är yr.

Efter vårt samtal gick jag ut med hunden för jag behövde få luft och det kändes som huvudet skulle sprängas mitt itu och det gjorde fruktansvärt ont och jag fick jobba ganska mycket för att få dem att backa.

Jag berättade det för min vän och sa att även hon behöver säja nej till dem, att de inte får förstöra hennes relationer med mäniskor här.
Det är en lag i universum att inga eller ingen får gå in med kraft och splittra relationer. Relationer är heliga och får ej brytas av någon än de som själva vill.

Hon har sagt till och även jag men som jag känner nu så respekterar dom det inte till 100 och det gör mig lite arg för de äger inte den rätten att försöka begränsa mig på något sätt.

Så lätt går olika influenser in och gör oss "sjuka" eller påverkar på olika sätt för att styra "upp" oss och begränsa oss till några få frekvenser.

Varför gör dom det?
Jo för det vi då inte använder av vår egen kraft, vilja och egenskaper det använder dom sig av

Och om vi tittar på jorden så finns det många länder och det finns många världar i universum med, säkert lika många om inte fler än på jorden, det vet jag inte. Microkosmos och makrokosmos. Jorden och Universum, ja det är en aspekt av det

Och om det då finns över 200 världar som bär sin frekvens/egenskap och vi här bär alla frekvenser från alla världar då fattar ni själva hur mycket dom begränsar och styr oss och använder sig av vår vilja som vi inte använder själva.

Jag skrev tidigare styra "upp" oss till deras frekvens/egenskap.
För de som gör sina röster hörda och pratar om hjärtat och kärleken kommer övervägande från himlen.
Och vi ska gå in i frekvenshöjning och vad är det då egentligen? Ren styrning av oss igen och som alltid pågått på människan på jorden.

Var hör vi någon som berättar om den stora nedstigningen när olika världar kommer ner hit för att de förstått att deras framtider inte kan existera utan att förenas med de minsta på jorden, de kommer för att lära sig vad villkorslös kärlek är.
För deras kärlek utifrån är alltid villkorad - Du ska utvecklas osv. Du får inte bara vara och vara älskad som du är.
Precis som det fungerar för de flesta av oss som barn och som barn generation efter generation får lära sig att de på något vis ska prestera något för att duga.
Hur många av oss bär inte det med oss på olika sätt att leva "upp" till?

Den villkorslösa omslutande varma kärleken som kommer från Modern Jorden, vem pratar om den? Den som bara är just omslutande och tillåtande. Vem har mött den? Jag har i alla fall. Det är den som läker oss.
Eftersom de styr oss och använder det vi själva inte använder så använder de sig självklart av det varma läkande från Modern och kallar det för att det kommer från dem.

Det är många som pratar om änglar, dimensioner, flammor osv, alla från Himlen komna men få som pratar om naturväsen, trollen, jordänglarna, vättarna osv, alla varelser i Modern.

Var gick det snett, varför är det bara barnen som får sagor om trollen, älvorna, knytten, vättarna. Vi vuxna ska utvecklas och frekvenshöjas

Var finns sammangåendet för att bli hela "Helhjärtade"
När kommer vi människor att välja oss själva, alla oss, inte bara några få frekvenser/egenskaper att leva av och i???
När kommer den största kärleks sagan någonsin att börja leva och få bli till. Den som förenar Himmel och Jord i en enda stor kärleksdans??

När startar föreningen istället för att finna utvalda få som tror sig veta vägen?
Jag vet den inte i sin helhet, jag har mött mycket och ändå bara brottstycken av helheten

Och jag vet varför dom gärna vill begränsa mig för jag står Modern och hennes varleser nära och det vill en del förhindra.
Liksom vi lär barnen att sagor om vättar och småknytt osv bara är sagor man läser som barn för de finns inte egentligen.

Varför såg mina barn dem när de var små och inte längre?
Varför får jag bestämt säja nej för att de inte ska ta ifrån mig mina möten och minnen av naturvännerna?
Varför får vi människor inte vara oss själva och fritt leva oss själva?

Ja det är frågan och nu är det sånt tryck här så jag ska avsluta för nu gungar det och tippar ganska mycket och jag har ont i halsen och halsen står ofta för att vi ska va tysta, strypta, men jag tänker inte vara tyst :)

Go natt med er alla
Dröm bortom drömmen och du finner verkligheterna

Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar