fredag 30 november 2012

God Jul



December brukar vara en tuff månad för många av stress och en del känner av ensamhet inför julen.
Det är synd för julen ska vara en gemenskapens tid där vi ska mysa och vara nära varandra.

Många kan då behöva någon att bolla sina tankar och känslor med.
Jag kommer att ha december och januari priser på bokade samtal.
Du bokar tid med mig och du betalar halva timpriset alltså 250:- för 60 minuter och 125:- för 30 minuter.

Ring och boka på 08 540 67 705.
Alla samtal betalas i förskott. Till bankgiro, bankonto (Swedbank) eller Pay Pal
Lämna ditt telefonnummer så ringer jag upp dig om jag inte kan ta ditt samtal direkt eller prova igen.

Om du ringer på 0939 200 10 55 så är det fortfarande 9.90 per minut på det numret.
Det för att jag är på annat jobb och kan inte alltid ta de samtalen och därför är bokning lättare för dig att få din tid för samtal.

Även om du själv inte behöver någon att prata med så dela med dig och sprid vidare för kanske du har några vänner som behöver.


Välkommen
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar