tisdag 25 december 2012

God fortsättning på det gamla året och Ett Gott Nytt....

....önskar jag er alla

Vaknade efter en lång välbehövlig skön sömn. En lång härlig promenad med lilla Blomma i den underbara pudersnön som fallit under natten.
Jag älskar snön och vintern, det enda som tar bort glädjen lite är allt saltande så det blir till en brungrå sörja på de flesta ställen.

Hoppas ni alla har en skön känsla inom er och att ni finner ro och vila med er själva och era nära på det sätt ni behöver.

Jag kände en djup ledsenhet inom mig igår och tårarna rann mest hela kvällen. Både av att jag jobbat för mycket och var trött och haft för lite tid med mig själv men oxå obehaget över en vision jag burit inom mig i min själs hjärta som jag insett aldrig kommer bli.

Och jag vet det tar några dagar för mig att vara med mig själv för att jag ska hitta tillbaka in i mig, i mitt inre och där finna en annorlunda mening med livet och framtiden.

För den visionen med förening över alla gränser, möten mellan alla olika människor i samklang den är för långt bort. Och det är en annan historia jag kanske skriver om senare.

Idag ska jag bara vara med mig själv och finna vägen genom och ut på andra sidan, vilket är den största gåvan jag ger och gett mig själv under många år oavsett vad jag möter inom mig <3



En fin och behaglig fortsättning önskar jag er alla

I kärlek från Begynnelsen
Gunilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar