lördag 1 december 2012

Möten som förenar och läker



Tänkte prova en rolig grej att dela med er men kan inte få till det ännu. Jag är inte så bra på att få till det med datorer i alla lägen.

Vill dela lite mer med er som är trycker på och vill berättas. Jag får ganska hård påtryckning både av de som inte vill att det ska berättas och även de som vill och jag som människa står mitt emellan och väljer.
Igår fanns en aning av hård ton när jag berättade om De från Himlen komna och ja det är sant jag är hård mot de som trycker på för att på något sätt försöka förminska mig och förstora sig själva på min bekostnad
Jag går inte längre med på det och jag säjer nej direkt när jag märker att de försöker.

Jag har mött fantastisk underbara varelser från Himlen, ljusa, mörka, svarta, grå, stora, gigantiska, normala, otroligt vackra, annorlunda, militäriska ja det finns hur många som helst och jag har fått vänner från många olika världar.
Och egentligen är det delar av mig själv jag mött, eftersom min själ bär delar av alla världar, så indirekt har jag blivit mera vän med mig själv än innan mötet mellan oss.

De bär alla en mäktig stor känsla av kärlek.
Att möta dem gör att jag gråter för jag har saknat dem så mycket, jag har saknat att kunna kommunicera med dem och det har gjort mig olycklig.
Jag har suttit utanför utbildningslokalen nere vid Vätterns strand många gånger och gråtit och skrivit ner orden de säjer till mig. Det är stort, det är mirakel att få möjligheten att möta dem så och det läker inom mig själv och det läker i dem, vi blir helade tillsammans.

 De från Himlen kan bara bli helade med att förenas med oss här på Jorden och ännu så förstår och vill inte alla det, därav styrande och makt


Sen har jag mött de som inte vill förenas, som bara vill utnyttja och utöva styrande och makt och de dödar konstant allt som inte rättar sig efter dem, alla som bär känslor.

Och de är jag hård mot för de äger inte rätten att styra någon annan individ, eller lemlästa och döda. Och de kan fortsätta för det är mycket få människor som vet om spelet, spelet att vinna makten över människan. De är ett grymt spel som vi ser mycket av här på jorden tyvärr.

Men jag förnekar dem inte, jag vill inte fördöma dem på något sätt jag markera bara min gräns.
Jag har skickat ut gudavarelser som är 4-5 meter långa ur mitt hus med orden Ni har ingen rätt att komma hit i mitt hem på jorden och tro att era lagar ska gälla här. Det är slut med det nu, jag ser er och jag vet att ni finns och vad ni håller på med.
Dom är tvungna att lyssna när jag ser dem och de backade ut ur mitt hus och rutorna började skallra av deras ilska av att jag skickat ut dem.

Jag var inte ensam i huset den gången den andre personen frågade vad som hände för det blev alldeles stilla och lugnt inne i huset och i den personen.
Och personen frågade varför skallrar rutorna? Det är som det röriga och elaka som fanns här inne nu är utanför och är arg.
Jag hade inte sagt något högt utan personen hade sin egen uppfattning och vi hade samma upplevelse och sånt går inte att bara kalla för fantasier.
Jag har haft många möten där jag blivit överbevisad på olika sätt att de verkligen finns.

Jag har mött många av Moderns varelser som jag skrev igår, dom som är varma och goa och bär så mycket tycka om inom sig, den omslutande läkande bara vara kärleken och jag gråter floder när jag möter dem.

Jag har mött glada lyckliga knytt, sorgsna ledsna älvor, varelser som knappt vågar komma fram för de är fulla av skam för de har blivit sagda att de inte får finnas av de in Himlen.
Skam som vi känner i våra kroppar och så länge vi inte vill kännas vid skammen vi känner när vi tror att vi inte duger och är fullt tillräckliga som vi är och läka den, så kommer dessa varelser att bära skam för att de finns.

Jag har mött varelser av Modern som släpar sig fram, de är sargade, lemlästade, utan armar, utan ben, uppsprättade, brända. De har själva inte kunnat komma fram men de har haft vänner som varit mindre skadade som burit dem, släpat dem fram för att de vill bli sedda och att vi ser att de finns.
De är skadade för att vi människor inte vet att dom finns och således kan Himlens varelser sarga dem för att vi som står och lever mitt emellan inte säjer NEJ till fortsatt sargande.

Jag har mött varelser som slagit ner blicken för de har tyckt att jag har en vass blick, även om jag är mycket mjuk i mitt sätt så har jag ändå varit för vass. Vass som innebär att jag förlorat min mjukhet, min gohet någonstans, till någon.

Jag har sett Moderns änglar i Jordens alla underbara färger bli befriade och få flyga fritt. Jag har känt hur jag hjälpt dem att bli befriade och mitt hjärta i mitt bröst sprängdes nästan i bitar när de sprängde sig loss från sin bojor och jag kunde känna deras frihetskänsla när de äntligen kunde flyga igen

Jag har mött och upplevt så många starka möten och många som läser det här tycker säkert att det är utflippat på något sätt, ja kanske och vi har olika ögon att möta med. Jag har mött med mina och med min själ och mitt hjärta och det har läkt mig djupt och mycket
Det märkligaste av allt under de ca 20 år jag mött så här är att ju flera varelser jag mött både i Himlen och i Jorden desto mer jordad och närvarande här och nu har jag blivit.

Jag har blivit mer äkta mera jag i alla mina olika kvaliteer och jag har hitta bättre vägar att leva mitt liv här på Jorden.

Säkert vet många av er att jag beundrar de människor som jobbar hårt för att hjälpa djuren på olika sätt och de som jobbar ex i Rumänien för att hjälpa djuren där gör ett mycket större jobb än de förstår. Djuren tillhör Modern Jorden och de kämpar och räddar hundar och större djur från att plågsamt slås ihjäl, svälta ihjäl, frysa ihjäl och med den handlingen de gör för djuren så sker det i bred front med Moderns varelser.

Och jag ska så fort jag kan ansluta mig till dem och hjälpa djuren, för det är handlingen, liten som stor som ger läkande på bred front.

Jag har hört malandet, mässandet av Himlens varelser som vill styra oss människor på jorden i alla år och när jag förstod var det var så hör jag att de ändrar enbart några ord då o då för att vi människor ska tro att de kommer med nya vägar för oss.

Men det är precis samma styrande, samma mässande om att människan ska utvecklas, lära sig att utveckla sig, uppnå en viss frekvens för att duga, jorden ska  frekvenshöjas osv .
Vi bär allt vad har vi att utveckla??

Jag säjer er:
Jag behöver inte utveckla mig, jag är utvecklad
Det är ni som försöker få mig att inte duga med att säja att jag ska lära
Det är ni som behöver lära och veckla er ut och vända er in, inte jag
Jag som människa bär allt redan, inte ni
Kom och lär, kom och förenas
I Fred och Frihet i Kärlekens namn
På Jorden Gunilla Trädgårds

Jag längtar inte bort lika mycket som förr och är inte lika olycklig som jag var innan jag fattade att de alla finns, jag är inte ensam, aldrig ensam <3
Gunilla





                  En ny början där vi kan sluta våra dagar så här lyckliga, ALLA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar