fredag 31 maj 2013

Dina upplevelser inom...

...är upplevelserna du eller är det bara  upplevda upplevelser....

Vad tror Du ?

Oavsett så är det din upplevelse och dina känslor just i den stunden.

Du kanske känner dig kränkt, sårad, överkörd, påhoppad osv

Du kanske känner dig lycklig och tillfreds med dig själv och ändå känner du dig inte trygg med de känslorna. Det är som du nästan väntar på att lyckan ska tas ifrån dig.

Mitt tips till dig och din upplevelse: Håll om den. Låt den göra ont. Och tala om för den att det är över nu.

Jag har sett dig, jag har hört dig, jag har lyssnat på dig och nu kan du få vila och läka.

Jag brukar ta dem med mig när jag lägger mig, håller om dem, vi ligger sked och jag berättar att jag sett, jag har hört och jag låter känslorna i den läka ut.

Ut ur det kommer en annan styrka, en mognad, kärlek och tillit till mig själv.

Jag hoppas du ger dig själv och din upplevelse möjligheten att läka ut


Önskar er Alla en underbar helg

Gunilla Trädgårds
kontaktmail
08 540 67 705 för bokning av samtal eller mer information

Håll om dig själv, vila och läk inom dig


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar