onsdag 1 maj 2013

1 maj är här och med den våren och uppdatering av arbetstider

Det finns perioder när tiden bara springer iväg och jag inte är så bra på att uppdatera tider du lättast når mig.

Sorry för det :(

Men du kan alltid nå mig på 08 540 67 705 för mer information eller boka tid.
Om jag inte svarar så lämna ditt namn och telefon nummer så ringer jag upp dig så fort jag får en stund över.
Du kan även maila mig på kontaktmail

Bokade tider
30 minuter 250 kr
60 minuter 500 kr
Alla bokade samtal betalas i förskott

Det går även att göra ett paketpris om du vill boka uppföljande samtal för reflektioner och att gå djupare.

 0939 200 10 55 når du mig lättast dessa tider. Ett av de billigaste betalnumren på marknaden för att jag vill att alla ska ha möjligheten när du behöver.

Onsdag 1/5  kl 15-20
Torsdag 2/5 kl 10-15 och 18-21
Fredag  3/5 kl 10-21
Lördag och Söndag kl 10-15 och 18-21

Tarotläggning
Beteende analys
Känslorbearbetning
Medmänniska
Bollplank
HSP-High Sensitive Person


Tarotkonsultationer, jag kan guida dig en bit på vägen och hjälpa dig att hitta din kraft i nuet som skapar framtiden.

HSP känslighet, samtal om och hur du kan lära dig finna tillgången av din känslighet.

Beteenden och hur de påverkar dina val i vardagen och vad du kan göra för att bryta dem.

Känslobearbetning, jag har olika enkla verktyg för att du lättare ska läka dina känslor. Jag möter dig som en jämnlike och hjälper dig in i ditt eget inre där du bär din egen kraft.

Medmänniska, jag har lätt för att lyssna, vara ditt bollplank, du kanske bara behöver någon att prata med om ditt liv som förälder, all oro som du kanske känner eller andra saker du funderar på och behöver någon som finns där med ett öra.

Jag har 4 egna vuxna barn, 4 barnbarn, jobbat med barn, både som dagbarnvårdare och som kontaktfamilj via socialen.
Jag har erfarenheter av självskadebeteenden, utmattningsdepression, sömnsvårigheter, fibromyalgi och stress.


Välkommen att höra av dig och du kom ihåg att njuta av våren
Gunilla Trädgårds





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar