torsdag 23 maj 2013

Missade telefonsamtal


Återigen så har jag många missade samtal på direktnumret vilket känns lite ledsamt.

Jag hoppas att du tittar på tiderna du lättast når mig och ringer mig då eller bokar tid på bokningstelefonen.

Tillgänglighet på direktnumret 0939 200 10 55, det här tiderna når du mig lättast.
På bokningstelefonen 08 540 67 705 når du alltid mig eller min telefonsvarare.

Vecka 21, 20-26 maj
Tisdag - Söndag
Kl 11-15 och kl 18-21
Lördagen kommer jag vara borta från 13.30- fram till ca kl 19 och då når du mig enbart på bokningstelefonen.

Hjärtligt Välkomna
Gunilla Trädgårds


Egentligen har du alla svaren inom dig men med kortens hjälp kan du få hjälp att sortera fram dina egna svar snabbare.
Korten hjälper dig att se ditt liv från flera perspektiv och få rätsida på det du funderar på.

Jag är även utbildad i andra tekniker för att lättare lösa upp spänningar du har i ditt inre.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar