lördag 15 mars 2014

Tillgänglighet på direktnumret

Har du tankar och funderingar på vad som pågår inom dig.
Vill du komma i kontakt med dig själv - den du är för att lättare nå dina mål i livet

Tarotkorten kan hjälpa dig att få klarhet på många olika frågor du har
Jag är en snabb och erfaren tarot tolkare som jag också kombinerar med min medialitet

Jag har även som komplement min utbildning i Multidimensionell Psykologi där jag kan hjälpa dig att se olika beteenden som styr och påverkar dig.

Ett samtal tar allt från 5 - 30 minuter beroende på hur djupt du vill gå och mycket du vill veta.

Kontakta mig gärna på direktnumret 0939 200 10 55, 18.90 kr per minut som dras på din telefonräkning. 
Eller boka tid på 08 540 67 705 till ett fast pris som betalas i förskott
Erbjudanden och pris hittar du på hemsidan

Tider du lättast får tag på mig

Vecka 12 ( 17 - 20 mars )
Måndag, Tisdag, Onsdag och Torsdag

Klockan 10 - 15

Vecka 13 ( 24 - 27 mars och 29 och 30 )

Klockan 10 - 15

Du som bor i närheten av Västerås kan även boka djupgående massage, healing och samtalsterapi där du får hjälp att förstå hur dina tankar påverkar dina känslor och beteenden


Välkomna

Gunilla Trädgårds

Hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar