fredag 16 maj 2014

Att vara dålig på något...

....och att våga stå för det innebär inte att jag är dålig som den människan jag är, det jag kan eller det jobbar med.
Jag vågar vara sårbar och släppa fasaderna och vara jag som jag är idag.


Jag har insett att jag är urkass på att hinna med att uppdatera min blogg och mina arbetstider på Tarot o Samtalslinjen.


Det innebär inte att jag är kass på mitt jobb med tarot eller samtalen i sig, snarare tvärtom.


Jag är bra på det jag gör och jag har lätt för att få människor att känna att jag ser och hör dem, jag är närvarande med dem i samtalen eller behandlingarna vilket ger dem en känsla av trygghet.


Alla behöver vi bli sedda, hörda och erkända i vår egen existens för att kunna släppa fasaderna vi alla har på olika sätt.


Jag tror även stenhårt på att de människor som behöver mitt stöd, min erfarenhet och min kunskap kommer hitta mig på olika sätt.
Och jag tror på att vi alla som jobbar med människor på olika sätt har och kommer i kontakt med de människor vi kan ge ett stöd på deras väg att bli dem själva.


Så jag kommer säkert att vara frånvarande här på bloggen till o från i framtiden med och Ni som vill ha kontakt med mig så finns de tider ni lättast når mig på hemsidan


Lite extra tid kommer jag att finnas tillgänglig under söndagen den 18/5 kl 18-22 då jag sett att jag missar en del samtal just på söndag kvällar.


Önskar er alla en underbar helg med massor av livgivande sol


Välkomna
Gunilla Trädgårds



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar