måndag 16 september 2013

Uppdatering tider

Nya vindar blåser.

Jag var till min mentor i veckan för samtal och coachning för de nya inriktningar jag har på gång i företaget.
Hon blev helt bestört att jag fortfarande har mitt låga just nu pris på direktnumret och även på bokade samtal.

Jag sa att jag tänkt ha det året ut och hon avrådde mig starkt till det med orden: Du är bra på det du gör varför ska du då ha så lågt pris och så länge ?
Jag hade inget direkt svar på det och skruvade lite på mig när hon tittade ingående på mig som för att få mig att tänka till rejält.

Hon frågade mig igen, varför ligger du så lågt och inte i den normala prisklassen ?

Sen bollade vi det fram och tillbaka en stund och jag förstod hennes poäng.


Så från torsdag den 19/9 kl 08 så är det nytt pris som gäller

Direktnumret 0939 200 10 55: 18.90 per samatalsminut som du betalar via din telefonräkning

Fortfarande ligger priset lite lägre på bokade samtal än på direktnumret.
Boka på 08 540 67 705
30 minuter: 475 kr
60 minuter: 950 kr


Så passa på att ring till just nu priset som är 9.90 per samtalsminut och de tider du når mig lättast är
Tisdag 17/9  kl 09 - 12 och kl 20 - 22
Onsdag 18/9 kl 11 - 15

Om du bokar tid före torsdag 19/9 så får du till det gamla priset även om samtalet är senare.
30 minuter: 250 kr
60 minuter: 500 kr

Med det önskar jag er alla en fortsatt fin kväll





Välkomna
Gunilla Trädgårds

Kontaktmail
Hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar