fredag 19 april 2013

Arbetstider under helgen

Uppdaterar de tider du lättast når mig för samtal under helgen

Lördag kl 12-15 och 18-21
Söndag kl 10-15 och 18-21

Bokade tider betalas i förskott och har du Swedbank så kan vi lösa det direkt under helgen.
30 minuter 250 kr
60 minuter 500 kr

Annars ringer du på direkt numret 0939 200 10 55 och då betalar du 9,90 kr per samtalsminut vilket är det billigaste betalnumret ute på marknaden i dagsläget.


Tarotläggning
Beteende analys
Känslorbearbetning
Medmänniska
Bollplank
HSP-High Sensitive Person

Välkomna
Gunilla Trädgårds
Mailkontakt
Rörelse i Fokus

En persons respons efter vårt samtal jag vill dela med:
Idag har jag fått Coaching av min vän Gunilla ♥ Helt otroligt måste jag säga. Många insikter, tårar och skratt. Vi har dykt djupt in i mitt inre och pratat om det som är otroligt viktigt i mitt nu. ♥ Känner mig fantastiskt stärkt och lugn. 
Jag kan starkt rekommendera Gunilla ♥ Om du verkligen vill bli sedd och hörd som den du verkligen är, och inte få en massa budskap om hur du borde bli eller annat "fluffi-fluff" som man brukar få höra. Gunilla möter dig som en jämnlik och ser ditt sanna jag och lyfter fram de saker som du kan behöva tänka på och känna på just nu, för att gå vidare o livet.

Jag har varit hos såååå många medium i mitt liv och kan nämna ett och annat känt namn från TV och ingen har fått fram det Gunilla precis fått mig att känna och förstå. :D ♥

Tack underbara Gunilla ♥


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar