onsdag 30 januari 2013

Uppdatering arbetstider

Uppdaterar även den här sidan med arbetstider då jag ser att vissa av er går in här och kollar tidigare inlägg med arbetstider.
Den sida där jag kommer uppdatera tider du lättast når mig är via min andra blogg http://gunillassida.blogspot.se/

Eftersom jag är ute på annat jobb har jag en hel del missade samtal och vill gärna att ni ska nå mig.

Så här kommer en uppdatering av det tider jag lättast nås via telefonnummer 0939 200 10 55 ( betalas via din telefonräkning )


Måndagar  19-21
Tisdagar    17-21
Onsdagar  17-21
Fredagar   18-21
Lördagar   11-17
Söndagar  11-17


Övrig tid når ni mig för bokning av samtalstid på telefon nummer : 08 540 67 705
Lämna ert namn och nr på telefonsvararen så ringer jag upp dig
Alla bokade samtal betalas i förskott via bankgiro eller bankkonto


Bokade tider 60 minuter : 500:-
                     30 minuter : 250:-


Jag jobbar även i Västerås med lättare berörings massage som löser upp djupa spänningar, värk och stress.
Smärthantering : jag ger dig tips hur du sakta kan vända långvarig smärta med olika verktyg och det fungerar via telefonen om du inte kan komma personligen.



Välkommen att höra av Dig  
Gunilla  
övrig kontakt: rorelseifokus@live.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar